• Κατερίνα Παπασταματίου

Αντιμετώπιση άγχους: 4 πρακτικοί τρόποι να το δαμάσεις – γιατί το άγχος κάνει κακό στην υγεία


Αντιμετώπιση άγχους με αυτούς του 4 απλούς τρόπους 

Κάντε παύση και αναπνεύστε

Σταματήστε για μια στιγμή ό,τι κάνετε και παρατηρήστε την αναπνοή σας. Το αν αν εισπνέετε από τη μύτη ή το στόμα επηρεάζει πολύ την ενεργητικότητά τα καθώς οι “ρηχές” ανάσες σχετίζονται με αυξημένα επίπεδα άγχους. Για να χαλαρώσετε αρκεί να πάρετε μερικές απλές ανάσες γεμίζοντας πλήρως τα πνευμόνια σας. Και μόνο αυτό, θα στείλει μηνύματα χαλάρωσης στον εγκέφαλο, απελευθερώνοντας το άγχος και ενισχύοντας τη διάθεση.

Καθίστε με την πλάτη ίσια 

Η τοποθέτηση του σώματος μπορεί να αυξήσει ή να μειώσει τα επίπεδα του άγχους. Αν συνήθως σκύβετε πάνω από το γραφείο σας και το κεφάλι μπαίνει “μέσα” στους ώμους σας, αρχίστε να ελέγχετε και να διορθώνετε τη στάση σας σε τυχαίες στιγμές. Η καλύτερη στάση σώματος σας επιτρέπει να αναπνέετε πιο βαθιά και αυτό με τη σειρά του σας ηρεμεί.

Βελτιώστε άμεσα στη στάση σας “μακραίνοντας” το σώμα από την κορυφή του κεφαλιού και το λαιμό και κατεβάστε τους ώμους σας μακριά από τα αφτιά σας χαλαρώνοντας τους μυς τους.


Κοιτάξτε το πρόσωπό σας

Όπως με την αναπνοή, κοιταχτείτε στον καθρέφτη για να αναγνωρίσετε τα βασικά χαρακτηριστικά του άγχους: σφιγμένο στόμα και πιγούνι και συνοφρύωμα. Προσπαθήστε συνειδητά να τα αποφύγετε και δεν θα νιώθετε μόνο πιο χαλαροί αλλά αυτή η ηρεμία θα φαίνεται και στο πρόσωπό σας.

Πιείτε νερό

Το σώμα μας αποτελείται κατά 65% – 70% από νερό, οπότε μην ξεχνάτε να πίνετε νερό και άλλα υγρά μέσα στη μέρα ώστε να το διατηρείτε πάντα ενυδατωμένο. Γιατί έχει σημασία; Γιατί όταν ο οργανισμός αφυδατώνεται δημιουργείται στρες και αναστάτωση σε όλες τις λειτουργίες του.

Πηγή: Capitalhealth.gr

Subscribe to Our Newsletter

  • White Facebook Icon

© 2019 by geko21